Энтертэйнмент

Хүнд жинтэй хөнжил нөмөрч унтах нь нойргүйдлийн эсрэг шилдэг арга болохыг Шведийн судлаачид олж тогтоожээ. Шведийн судлаачдын ажиглалтаар нойргүйдэлтэй өвчтөнүүд хүндэвтэр жинтэй хөнжилтэй унтаснаар нойр нь сайжирч, өдрийн цагаар бага унтдаг болсон гэнэ.

Туршилтад хамрагдсан хүмүүс дөрвөн долоо хоногийн турш хүнд жинтэй хөнжилд унтсаны дараа нойргүйдэл нь багасан, амархан унтдаг болсон байна. Үүнээс гадна бат бөх, тайван унтаж, өдрийн эрч хүч нь нэмэгдэж, стресстэх асуудал нь багассан гэнэ. Хүнд жинтэй хөнжил нөмөрч унтсан хүмүүс туршилтад орсоны өмнөхтэй үетэй харьцуулахад нойргүйдэл нь бараг 26 дахин их буюу 50% -иар буурсан бөгөөд нойргүйдэлээсээ бүрэн ангижрах магадлал 20 дахин их байжээ. Үүнээс гадна өдрийн 12 цагаас хойш идэвхтэй хөдөлгөөн бага ч болов хийх нь нойргүйдлийг эмчилдэг гэнэ. Японы эрдэмтэд нойргүйдсэн үедээ 6 секунд амьсгалаа түгжиж, дараа нь бүрэн амьсгал авах, дахин амьсгалаа түгжих гэх аргаар зүрхээ бага зэрэг ачааллуулж хурдан унтах боломжтой байдгийг хэлжээ.